torsdag 3. januar 2013

Nyttårsforsetter

Godt nytt år!!

De aller fleste år har jeg hatt nyttårsforsettet "gå ned i vekt". Vel - dette holder jeg sjelden, og er noe jeg stadig jobber med. Så i år har jeg lovet meg selv kun å fortsette å jobbe med det. Føler jeg er på god vei. ;) 

Men, mer reelle forsetter er de med dyrene mine.

 Lekingen med Diva begynner å gå seg til  nå. :) Nå kan hun leke, få godbitbelønninger, leke igjen, godbitbelønning fordi hun var flink og lekte, og så fortsette å fokusere på det vi trener. Fornøyd! :)






Diva og jeg har meldt oss på "brukssatsningen" i Arendal dette året. 4 helger fullstappet med brukstrening. Etter endt kurs må vi gå opp til en eller annen prøve synes jeg - jeg vil ikke fastsette hvilken, fordi jeg vil ikke starte med en hund som ikke er klar. 

 Videre så skal vi selvsagt jobbe med freestyle. 

 Jeg har store planer om at hun skal debutere i ringen i år. 

Håper vi og får til å debutere i Rally-lydighet også - men dette er ikke hovedfokus. 
Lydighet hadde det og vært gøy å få debutert i i år.




Holly trenger seriøs konkurransetrening. 
Etter vår psykiske knekk i høst (etter konkurransen i Sverige), og mangel på både treningslyst og glede, har jeg latt henne ha helt fri.
Vi har kun kost oss, trent litt trix for å få en brødskalk f.eks. men ingen planlagte økter.

I og med at Holly også skal ha et kull i år, så vil en del tid gå med til valpene.  

Nå er vi så smått i gang med trening igjen, og jeg har en knallfokusert hund - gøy!
Vi jobber litt med bakbenstarget;



Forsettet med Holly blir å starte en konkurranse på slutten av året, med et godt gjennomarbeidet program, og gjennomføre med full fokus og maks glede i ringen!
Vi har spennende planer her, så følg med! :)


Så til slutt Hecules. 
Forsettet her blir å fortsette treningen og få han innridd! :)



Så får vi se da.
Om jeg kommer i mål med forsettene/målene for i år! :)


IM




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar