mandag 14. januar 2013

Dagens 14.01.13

Her ser dere Hollys typiske bukk - når albuene kommer nærmere gulvet gjør rumpen det også.
Har lagt merke til at det er på denne måten hun legger seg ned, så hun må bare lære å bukke.
Hun forstår godt nå hva jeg skal frem til, men har lagt til seg en (u)vane med å grave i gulvet når hun bukker. Antagelig er det utålmodigheten og iveren hennes som slår inn, jeg må bare passe meg så jeg ikke klikker for det for mange ganger... :S



Diva lærer seg å gå slalom. Løsner stadig. Ikke så farlig å gå mellom bena mine nå, men hun må fortsatt tenke seg nøye om før hun gjør det. ;)






Burtrening går sånn her:



Omvendt lokking funker! Skal se om jeg får laget en bildeserie av det en dag. ;)
Nå må vi jobbe med å strekke tiden og vanskelighetsgraden.
Også skal buret være knallkult, så fortsatt masse belønning og kos inni buret. :)


Holly øver på enda en ting til: 



Åttetall mellom bena mine mens jeg beveger meg bakover.
Hun er veldig god på å gå rundt det ene benet, ikke fult så god på det andre, så nå jobbes det mest med å få henne til å forstå konseptet annenhvert ben, slik at totalen blir en hel øvelse og en kommando. ;)


Han en fin kveld! :)

IM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar