lørdag 12. januar 2013

Utgangsstilling


Diva synes utgangsstilling er og blir et strev.


Ikke skal man  sitte for langt bak......


Ikke skal man sitte skrått.....


Sånn da? Ikke sånn heller nei.......


Nærmer seg....


Deeer ja!

Også på'an igjen.

Gjengangeren er at hun skyter rumpa ca 90 grader ut fra min side, og har for stor avstand. Jeg antar det er for å se meg, at hun synes det er vanskelig å kikke sidelengs opp på meg, og at dette kommer med trening, trening og atter trening.
Etter bildesesjon, gikk over til å bruke klossen litt igjen.
Belønnet henne for å dulte borti meg. Målet er at hun da vil lære at hun må snu seg så mye at hun kommer inntil meg før hun stopper/setter seg ned.

Bruker kassemetoden for å lære inn alle fotposisjoner. I Heelwork to music har vi 10 ulike fotposisjoner.
I første omgang konsentrerer jeg meg først og fremst om den typiske utgangsstillingen, men alle posisjonene skal inn etthvert. :)

Video fra Canis TV - kassemetoden.



IM





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar