fredag 1. februar 2013

En mindre hyggelig opplevelse

For et par uker siden (jaaa jeg er treeg med bloggingen...) var jeg, mannen og ungene ute på en liten luftetur. Ungene satt på akebrett som mannen dro, og jeg gikk med bikkjene. Vi ruslet og koste oss.
Så møtte vi en annen familie på tur med unger og akebrett - og Holly ble helt gal!!
Ikke fordi hun skulle ta dem, men hun hadde nok bestemt seg for å hilse på dem på dalmatinervis - samtidig som hun antagelig mener at dette området er hennes og ingen andre trenger å gå tur her....
Jeg har uansett ALDRI opplevd henne så tussete, og ble mer eller mindre skikkelig irritert!!
I ettertid har jeg tenkt at det kan hende hun snart skal ha løpetid - at det gjorde henne så "teit".
Holly så i hvert fall grunn nok......
Men det som irriterer meg så med det, er at hun dro med seg Diva i dansen.
Og Diva som er i spøkelsesalder, syntes jo disse folkene var suuuuperskumle siden Holly sa det.
Sukk..
Det hele endte med at jeg sto ute på jordet, kommanderte jentene i sitt med ryggen til veien, og fortalte de at det bare var å skjerpe seg mens folkene passerte..
Følte meg skikkelig høy i hatten kan du si. :P

Nå har jeg fått det hele litt på avstand og konklusjonen er vel at vi rett og slett må trene. Så nå skal boligfelt oppsøkes, vi skal gå bytur osv..
Litt mengdetrening, spesielt med Holly. Lille Diva er så miljøsterk og kul at hun er ingen sak - men hun hermer etter/gjemmer seg bak Holly - og dermed er det Holly som må prioriteres treningsmessig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar