onsdag 25. juli 2012

Målrettet trening

Ikke har jeg trent hund i dag, men jeg har trent meg selv.
For å få max ut av treningen har jeg omsider lært at planlegging og loggføring er alfa og omega.
Derfor har jeg i dag planlagt de neste syv dagene. Alle dagene frem mot konkurranse 15.9 skal planlegges.
Kroppen til Holly fungerer mye bedre, så jeg er ikke redd for å belaste henne heller. Øvelser som krever styrke hun ikke har, trener vi ikke så mye av foreløpig - men bygger gradvis opp musklene.
Ikke alle dager kommer til å gå som planlagt, men her i hvert fall morgendagens plan:

Dag 1:

På plass
- kontakt
- rett kropp i bevegelse
- følge i svinger

Side V foran
- innlæring - plassering.
- bevegelse med vegg/gjerde

Stå på bilen med frembena (eller bakbena? - får se hva vi orker)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar