tirsdag 24. juli 2012

Siden sist..

Har vi trent noe da?
Tja.. ikke så mye som ønsket, MEN vi har da trent noe!
Trent en god del på å bli sittende PÅ matta - med ekstreme forstyrrelser i form av lekende barn, barn som vil gi godbiter, barn som må lære å vente med å gi godbit til mamma har klikket på klikkeren osv. Og Holly er knallflink!! Hun sitter hun - helt til jeg går for langt unna... så det er neste post...
Delen med at jeg skal ut døra må gradvis tilnærmes. 50cm unna er nok synes frøken freken....

Ja ja..

Holly har og hatt to muskelterapi timer hos Vetropat Heidi Bye Svartangen. Kjempeflink dame, og nakken, bekkenet og ryggen til Holly er langt bedre.
Merker det godt for hun har mye mer kraft og driv når hun rygger og ellers jobber med bakparten. GØY!

Jeg har og vært i Sogndal og hilst på den fremtidige Diva. Jeg vet ikke hvilken av valpene jeg får enda, men jeg er klar som et egg! Om nøyaktig 15 dager henter jeg henne - har jeg sagt at jeg gleder meg!?

IM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar